چيدمان جهيزيه عروس به سبک مدرن | بهترين چيدمان جهيزيه عروس

یکي از مسائلي که قبل از ازدواج ذهن بسياري از دختر خانم ها و خانواده ها را به خود جلب ميکند خريد جهيزيه، نحوه چيدمان خانه عروس و ديزاين آن است. در بسياري از خانواده ها رسم است که ميهمانان عروسي بعد از تمام شدن مراسم عروسي به دنبال ماشين عروس حرکت ميکنند . البته در اين بين برخي از رسوم بد هم به جا مانده است که باعث اذيت و آذار مردم شده . مثل توليد آلودگي صوتي و بستن خيابان ها ترافيک زياد در مسير ها و مشکلات ديگري از اين دست باعث شده اين رسم زيبا و ديرين به خوبي انجام نگيريد و ناله و ناراحتي هايي در پي آن داشته باشد که با دقت بيشتر خانواده ها مي توان به خوبي از آن گذر کرد و خاطره خوب و خوشي را براي همه باقي گذاشت. مردمي که همراه کارناوال عروس حرکت کرده اند به خانه عروس مراجعه ميکنند جهت مشاهده منزلي که آقا داماد فراهم کرده و بخصوص کنجکاوي از جهيزيه عروس که براي خانم ها بسيار مهم است. از اين جهت تزيي و چيدمان جهيزيه عروس اهميت زيادي دارد. چراکه هر چه بهتر چيده شدن آن باعث جلوه و زيبايي بيشتري شده و به زيبايي هاي خانه و ماندگار شدن آن در اذهان عموم کمک ميکند.

از چيدمان وسايل عروس بيشتر بدانيد

چيدمان جديد منزل يکي از دغدغه هاي شيريني که پس از خريد جهيزيه براي هر نوعروسي پيش مي آيد اين است که چگونه مي تواند جهيزيه خود را به زيباترين شکل ممکن بچيند.تا زندگي مشترک خود را در خانه اي با دکوراسيون زيبا شروع کند.

نکته اي که قبل از چيدن جهيزيه عروس بايد مورد توجه قرار گيرد

محيطي مي باشد که قرار است چيدمان جهيزيه در آن انجام شود چرا که در زندگي امروزه،محيط زندگي به قدري کوچک شده که نمي توان هر نوع جهيزيه را به هر شکلي و با هر اندازه اي در آن قرار داد و لازم است تا با توجه به ابعاد محيط زندگي ليست جهيزيه خود را تهيه و ست آشپزخانه عروس را تکميل کنيد چرا که اگر وسايل مورد نظر بزرگتر ويا کوچکتر از فضاي منزل باشد زيبايي محيط را به خطر مي اندازد.
براي داشتن زيباترين تزيين جهيزيه عروس و چيدماني متفاوت و جذاب، به تزيين همه قسمت هاي جهيزيه بپردازيد و تمام بخش هاي خانه عروس را تزيين کنيد. يکي از قسمت هاي مهم تزيين اتاق خواب عروس است که به راحتي و با کمي خلاقيت و ابتکار انجام مي گيرد. بخش هايي از اتاق و سرويس خواب را به بهترين شکل تزيين کنيد و با اين کار جذابيت بيشتري به فضاي اتاق خواب ببخشيد. آشپزخانه عروس و تزيين آن نيز از مهمترين موارد براي تزيين جهيزيه عروس است که تاثير زيادي در نماي کلي چيدمان و تزيين خانه عروس دارد. ظروف، سرويس آشپزخانه، روي ميز ناهار خوري و داخل کابينت ها را با دقت بچينيد و فضايي هماهنگ و زيبا در آشپزخانه عروس ايجاد کنيد.

اصول دکوراسيون و چيدمان خانه عروس

چگونگي چيدمان خانه عروس براي تمامي تازه عروس‌ها موضوع بااهميتي است.نحوه چيدمان جهيزيه عروس تاثير زيادي در جلوه و زيبايي دکوراسيون منزل دارد.
معمولا عروس خانم‌ها از مدت‌ها قبل از عروسي در تکاپوي تهيه کردن جهيزيه هستند. اما قسمت عمده کار چيدن اين جهيزيه است. اگر دوست داريد چيدماني خاص داشته باشيد بايد نکاتي مهم را در اين باره بدانيد. نحوه چيدن وسايل در خانه کمک زيادي به زيبايي و هماهنگي دکوراسيون خانه مي‌کند. اگر کمي با دکوراسيون داخلي منزل آشنايي داشته باشيد مي‌توانيد بهترين چيدمان خانه عروس را طبق سليقه خود داشته باشيد. اما اگر آشنايي کافي هم نداريد نگران نباشيد. ما در اينجا با ذکر نکاتي اساسي پيرامون اين مسئله به شما در داشتن منزلي با چيدمان شيک و زيبا کمک خواهيم کرد.
اجاره‌هاي بالا بابت رهن يا اجاره خانه، منجر به کوچک‌تر انتخاب کردن خانه تازه عروس و داماد شده است. عواملي از اين دست باعث شده است تا علاوه بر اضطراب مراسم عروسي براي تازه عروس‌ها ، نگراني چيدمان درست و به چشم آمدن جهيزيه نيز اضافه شود. تصميم داريم تا تکنيک‌هايي کوتاه اما کاربردي را برايتان شرح دهيم تا شايد اندکي از اين نگراني کاسته و در داشتن منزلي با بهترين چيدمان و استفاده حداکثري از فضا به شما کمک کنيم.

مدل هاي تزيين تخت عروس و داماد با روش هاي ساده و شيک

براي تزيين تخت عروس و داماد مي توانيد از وسايل تزييني گوناگون همچون: تور، گل هاي طبيعي يا مصنوعي، شمع و… استفاده نماييد و زيبايي بي نظيري به تختخواب عروس ببخشيد.

مدل هاي تزيين سبد حنا با گل و مرواريد براي عروس

براي تزيين حنا عروس ايده هاي متنوعي وجود دارد که يکي از جالب ترين و رايج ترين آنها، استفاده از سبدهاي زيبا براي تزيين حنا است. شما به راحتي مي توانيد از انواع سبدهاي حصيري يا چوبي در رنگ هاي مختلف استفاده نموده و بعد از تزيين حنا را داخل آن قرار دهيد و يا به تزيين سبد حنا بپردازيد. آنچه که در تزيين حنا از اهميت فوق العاده ايي برخوردار است استفاده از خلاقيت و ابتکار مي باشد تا بتوانيد از اين طريق تزييني زيبا و شيک داشته باشيد.

اتاق پذيرايي يکي از مهم ترين مکان ها در هر خانه اي است بنابراين بهتر است در هنگام چيدمان پذيرايي عروس و تزيين پذيرايي عروس حساسيت لازم را به خرج دهيد. توجه داشته باشيد که مبلمان يکي از مهم ترين وسايل در سالن پذيرايي محسوب مي شود بنابراين شما مي توانيد بعد از تهيه مبلمان آن ها را به صورت کاربردي در سالن پذيرايي بچينيد. براي زيبايي بيشتر سالن پذيرايي عروس بهتر است به تناسب رنگ پارچه مبلمان با رنگ پرده و رنگ ديوارها توجه داشته باشيد.
چيدمان و تزيين آشپزخانه عروس نيز از اهميت زيادي برخوردار است و شما مي توانيد وسايل برقي و ظروف و خوراکي ها و يخچال و ساير وسايل موجود در آشپزخانه را به زيبايي تزيين کنيد. توجه داشته باشيد که چيدمان صحيح وسايل در فضاي آشپزخانه مي تواند روي جذابيت دکوراسيون داخلي آشپزخانه و تزيين آشپزخانه تاثير زيادي داشته باشد.
تزيين جهاز عروس از جمله کارهاي خيلي زيبا و دل نشينه که طرفدارهاي خيلي زيادي داره و اغلب خانم ها دوست دارن اونو ياد بگيرن و موقع عروسي خودشون و آشناهاشون تزئينات و چيدمان جهيزيه عروس رو خودشون انجام بدن. و اينطوري سليقه و هنرشونو به همه نشون بدن. اگه شما هم به تزيين جهيزيه عروس علاقه منديد و دوست دارين اينکارو يادبگيرين و يا تا حدودي با اين کار آشنا شيد با اين آموزش زيبا و جذاب همراهم باشين.

تزيين حمام و سرويس بهداشتي عروس

پيش از هر موضوعي مي روم سر نکته ي اصلي که واقعا افراط در تزيين اين فضا عملي به حق تمسخر برانگيز است! در تزيين هر فضايي توجه داشته باشيد که اين جا خانه است و قرار است جلوه ي بهتري در نگاه اول داشته باشد، اما سرويس بهداشتي و حمام شما با تزيينات پارچه اي و قرار دادن ست حوله عروس و داماد ماهيت خود را از دست مي دهد! پس اين کار را فراموش کنيد، جزييات کوچکي مانند صابون هاي تزيين شده استفاده از شمع هاي وارمر و عود به ميزان کم مي تواند جلوه ي خوبي به اين فضا دهد، چيدن ست پلاستيک و دمپايي را در اين فضا فراموش کنيد، سبد و لگن پلاستيکي عنصر مهمي در در دکوراسيون منزل شما نيست که بخواهيد به نمايش بگذاريد!

تزيين سرويس آشپزخانه عروس

نمايش آنچه که شما در خانه داريد و آنچه که نداريد به خانواده و فاميل از ديد من عمل پسنديده اي نيست! پيش تر هم در مطلب هر آنچه براي چيدمان منزل عروس بايد بدانيد! به اين موضوع اشاره کرده ام هيچ فرد دنيا ديده اي توقع ندارد لوازم يک زندگي ده ساله را در دو سال يا کمتر جمع کنيد! اما اگر دوست داريد آنچه را که براي شروع زندگي خود تهيه کرده ايد به نمايش بگذاريد به چند نکته توجه کنيد، لوازم برقي خود را روي کانتر آشپزخانه رديف نکنيد! آن جا آشپزخانه است ويترين مغازه نيست سعي کنيد چيدمان داشته باشند، به هيچ وجه درب کابينت هاي خود را باز نگذاريد، کسي که بخواهد نخود لوبياي زندگي شما را بشمارد خودش اقدام به اين کار مي کند!