بهترین دکوراسیون برای خانه‌های ویلایی

خانه ویلایی خود را با آیتم‌های رنگی مشابه یا آیتم‌های رنگی رنگین‌کمانی به سبک نوین و مدرن با وسایل لوکس به‌تنهایی دیزاین خواهید کرد اگر همراه ما باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی

اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است دست شما برای انتخاب باز است. شما به‌سادگی می‌توانید از آیتم‌های متفاوتی در این راستا بهره بگیرید. برفرض از یک نیم ست که شامل دو مبل تکی و یک کاناپه می‌شود در مجاورت میز تلویزیون استفاده کنید. یک کتابخانه به همراه دو صندلی و دو پاف همراه را در گوشه اتاق نشیمن جایی که مشرف‌به پنجره است قرار دهید. در نظر گرفتن استندهای گل و گل‌های زینتی برای بخشی از اتاق که آن را شبیه یک گلخانه برای شما تصویرسازی کند نیز بخش دیگر را برای شما دیزاین می‌کند.

درنهایت می‌توانید از میز تلویزیون با طراحی‌های بسیار خاص با کاغذدیواری‌های سه‌بعدی یا میز تلویزیون‌های دیواری استفاده کنید و خالق یک ایده جدید باشید. برای اتاق پذیرایی نیازی نیز مبل‌ها را به‌صورت خطی در کنار دیوار قرار دهید. طرح مستطیلی و مربعی در مرکز فرش و در نزدیکی کانون مرکزی اتاق که می‌تواند یک شومینه باشد کار بسیار درست‌تری است.

دکوراسیون اتاق‌خواب

همان‌طور که گفته شد قرار است یک‌خانه ویلایی دیزاین شود پس فضا به‌اندازه کافی بزرگ است. دو انتخاب در راستای این دکوراسیون در پیش روی شما است. در ابتدا می‌توانید سرویس خواب تهیه کنید که شامل تخت خواب، میز درآور، میز توالت و میزهای عسلی همراه آن است به کار گرفته شود. در قدم بعد برای لوکس‌تر شدن فضا توصیه می‌شود از تخت خوابی با تاج بلند حال بسته به نظر خود بهره بگیرید. تخت خوابی که علاوه بر تاج قیدهای کناری آن نیز کشیده‌تر از تختخواب‌های روتین در نظر گرفته‌شده است برای این فضا بسیار ایده ال است. استفاده از رنگ‌های مشابه ای که در اتاق نشیمن و پذیرایی از آن استفاده‌شده است اگر برای این فضا نیز استفاده شود کار بهتر به تصویر کشیده می‌شود.

دکوراسیون آشپزخانه

همه می‌دانیم که آشپزخانه قلب خانه است. از همین رو دکوراسیون کردن این بخش از مهم‌ترین آیتم‌های است که شما در پیش رودارید. اگر شما از دکوراسیون مدرن استفاده کرده‌اید نیاز است کابینت‌های شما تاج باشند و بدون هیچ دستگیره و دسته‌ای با چوبی براق و یا مات طراحی شوند. در صورت پیروی کردن از دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک بدون تردید باید از کابینت‌های منبت‌کاری شده با چوب‌های مرغوب کار به انجام برسد. آیتم‌های رنگی که برای دکوراسیون‌های اشرافی‌تر مدنظر قرار داده می‌شود. ترجیحاً رنگ‌های طلایی سفید و طلایی مشکی است که این امر هم به سلیقه شما بستگی دارد. برای دکوراسیون‌های روستیک نیز هرچقدر آیتم‌ها به طبیعت و اصل خود نزدیک‌تر باشد کار شما جلوه بهتری به خود می‌گیرد. برفرض برای کانتر میانی آشپزخانه حتماً شما باید از یک چوب که شکل اولیه خود را از دست نداده است بهره بگیرید البته که این سبک دکوراسیون قدری گران‌قیمت است.

دکوراسیون راه رو ورودی

برای راهرو ورودی خانه های ویلایی اولین آیتم استفاده از یک کمد دیواری بزرگ است که آن بخش را از اتاق نشیمن جدا کند. شما می‌توانید کمد دیواری را کاربردی یا شبیه به یک پارتیشن و مشبک طور در نظر داشته باشید. از سوی دیگر می‌توانید از آینه و کنسول متصل به دیوار به همراه یک جاکفشی دیواری بهره بگیرید که هرچقدر تم‌های رنگی آن با وسایل اتاق نشیمن نزدیک‌تر باشد کار شیک‌تر جلوه خواهد کرد. در قدم آخر نیز توصیه می‌شود از گل‌آرایی برای این بخش غافل نشوید. کافی است استندهای گلی که به‌صورت سفارشی و دیواری طراحی و ساخته می‌شود را برای این بخش در نظر داشته باشید.

کلام آخر پیرامون دکوراسیون خانه های ویلایی

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید هر سبک ایده‌های مخصوص به خود را می‌طلبد. شما برای دکوراسیون مدرن باید از وسایل ساده و دکوراسیون خطی بهره بگیرید و آیتم‌های رنگی ملایم مثل کرم و سفید برای این سبک ایده پردازی مناسب‌تر است. از سوی دیگر برای دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی طلب می‌کند از رنگ‌های طلایی و تیره در کنار دکوراسیون‌های اشرافی مثل مبل‌های سلطنتی با تاج و دسته منبت‌کاری شده در کنار تختخواب‌های دست‌ساز باشکوه بهره گرفته شود. اینکه فرش و پرده شما باید از ابریشم باشد تا جلوه سازی منزل شما خاص‌تر به تصویر کشیده شود امری است که توجه به آن ضروری است. استفاده از اکسسوری برای هر فضا باید متناسب باحال و هوا و سبکی که از آن بهره گرفته‌شده است دنبال شود.