چگونه دکوراسیون منزل خود را بدون پرداخت هزینه زیاد تغییر دهیم؟

 آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده اید که دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید ؟ آیا فکر می کنید این کار بسیار دشوار است ؟در این مطلب برای شما پیشنهادهایی برای تغییر دکوراسیون منزلتان جمع آوری کرده ایم که پس از خواندن آن ها سریعا دکوراسیون منزل خود را تغییر می دهید !

۱-می توانید با تغییرات بسیار کوچک دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.شما می توانید تنها با تغییر کوسن ها و فرش ،جو و دکوراسیون خانه خود را به راحتی تغییر دهید.

۲-شما می توانید یکی از دیوارهای منزل خود را با قاب عکس پر کنید و فضایی متفاوت در خانه ایجاد کنید که در هنگام ورود نظر همه را جلب کند.

۳-وجود وسایل مدرن و ساده می تواند خانه شما را متفاوت نشان دهد .به عنوان مثال می توانید از چراغ هایی مدرن استفاده کنید.

۴-قبل از دکوراسیون منزل باید قانون ۱-۳-۵  را یاد بگیرید.اما این قانون چیست ؟اکسسوری های مشابه بهم را با هم و در کنار هم استفاده کنید.

۵-اگر در منزل خود کوسن های بدون استفاده دارید آن ها را دور نریزید با تغییر پارچه آن ها می توانید دکوراسیون یک گوشه منزل خود را به راحتی تغییر دهید.

۶-قاب عکس های قدیمی خود را بر روی کنسول قرار دهید .این کار باعث متفاوت دیده شدن منزل شما می شود.

۷-اگر می خواهید دیوار خود را باقاب عکس پر کنید قبل از آن اول جای قاب عکس ها را با چسباندن کاغذ بر روی دیوار مشخص کنید.

۸-اگر دیوار منزل شما قدیمی است و نیاز به بازسازی دارد شما می توانید با پر کردن دیوار با قاب های عکس متفاوت آن را به راحتی بپوشانید.

۹-اگر اشیاء را در اتاق با رنگ های متضاد انتخاب کنید، توجه بیشتری جلب خواهد کرد و باعث می شود دلتان نخواهد از اتاق خارج شوید !

۱۰-سعی کنید یکی از دیوارهای خانه خود را متفاوت رنگ کنید زیرا باعث زیباتر دیده شدن خانه شما می شود.

۱۱-اگر می خواهید رنگ دیوار خانه خود را تغییر دهید قبل از رفتن به خرید حتما همراه خود کاغذ سفید ببرید و رنگ های مورد علاقه خود را بر روی آن امتحان کنید.

۱۲-و به این نکته دقت کنید که برای انتخاب رنگ اجازه دهید رنگ انتخابی شما بر روی کاغذ سفید خشک شود  و سپس با توجه به آن رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

۱۳-اگر قصد تعویض خانه خود را دارید پس از اسباب کشی تمام مبل ها منزل خود را یک جا قرار دهید . سپس با توجه به آن ها به چیدمان بپردازید.

۱۴-آیا از وسایل قدیمی خود خسته شده اید ؟به رنگ فرشی بروید و آن ها را به راحتی تغییر دهید.

۱۵-می توانید روکش صندلی ها و میز خود را به راحتی تغییر دهید و به مبلمان جدید دست یابید.

۱۶-سعی کنید مبلمان خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید و با استفاده از اکسسوری خانه خود را رنگارنگ کنید.

۱۷-شما می توانید اشیا قدیمی خود را با تغییر رنگ در منزل استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.